"Tark turundus - Sinu tee eduni" Tartus

KinnisvaraMagnaadid kutsuvad Sind koolitusele ja seekord on teemaks müük!
Teatavasti pole kinnisvara tavapärane toode ning just kinnisvara müügile meie seekordne koolitus keskendubki. Et kinnisvaraportaali oskab mõjusat kuulutust üles panna iga kinnisvaraspetsialist, siis seekord räägime sellest, kuidas ostuotsus tekib ning kuidas maksimeerida sotsiaalmeedia kampaaniate ja (kinnisvara arenduste) veebilehekülgede tõhusust. Ja seda aitavad meil teha oma ala tõelised spetsialistid!
Kuidas oma veebilehte investeeritud rahast maksimaalselt tulemust saada ja konkurentidest ees olla - Viljo Vabrit, kes on veebiagentuur Markitekt OÜ konsultant ja tegevjuht. Lisaks sellele on ta koolitaja ja õppejõud, kes põhitöö kõrvalt õpetab EBSis välistundengtele ettevõtlus. Vabriti ettevõte Markitekt loob veebilehekülgi, mis tõesti töötavad.
- Kuidas konkurentidest veebis eristuda ja panna kliendid teie teenuseid eelistama?
- Unikaalse väärtuspakkumise loomine
- Veebidisaini põhimõtted, mis võivad kardinaalselt parandada teie veebi tulemuslikkust
- Usalduselemendid
- Kuidas valida teenusepakkujat ja koostada projekti lähteülesannet?
- Milliseid vigu tuleb veebi tellimisel vältida?
- Milliseid strateegiaid kasutada, et konkurentsis püsida?
Pakkumisega ja reklaamiga nõustumise või mittenõustumise psühholoogia - Talis Bachmann, Tartu ülikooli kognitiiv- ja õiguspsühholoogia professor.
- Mõjustamispsühholoogia põhimõisted: vajadused, hoiakud, identifitseerumine ja osalusmäär.
- Nõustumise/mittenõustumise olukorrapõhised tegurid.
- Nõustumise/mittenõustumise tegurid, mis iseloomustavad mõjutatavat.
- Nõustumise/mittenõustumise tegurid, mis iseloomustavad mõjutajat.
Kuidas müüa kinnisvara sotsiaalmeedias - Armin Tüll, maailma suurima internetiturunduse ettevõtte WSI Online Eesti haru veebiprojektide juht ja ettevõtte partner. Ta on kogenud koolitaja, kes lisaks oma põhitööle annab internetiturunduse külalisloenguid EBSis ja Tallinna Ülikoolis.
- Kuidas planeerida sotsiaalmeedia kampaaniat ja selle tulemuslikkust mõõta?
- Kuidas erineb kalli toote (kinnisvara) müük - mida tähele panna, millist strateegiat kasutada?
- Milliseid abivahendeid saab algaja sotsiaalmeedia-turundaja kasutada?
- Millised on algaja sotsiaalmeedia-turundaja peamised vead ja kuidas neid vältida?
Osalustasud:
Soodushind 49€ (Kuni 07.05)
Tavahind 59€
Tudengihind 25€ (Sooduskood „tudeng“ , võime paluda Teil oma tudengi staatust tõestada)
Ühest ettevõttest 3 ja enam osalejat -15% tavahinnast (Sooduskood „ettevõtte nimi-15%“)
Kohapeal hind 79€
KVMi liige 25€/ KVMi tudeng 15€
Koolitusele registreerimisvormi leiate lehekülje lõpust!
Registreerimine internetis lõppeb 20. mai kell 15.00.
Toimumisaeg:
21.05.2014 - 12:30 kuni 17:00
Toimumiskoht:
Tartu Ülikooli Raamatukogu Konverentsikeskus ruum 243 (W.Struve 1 Tartu)
Ajakava:
12.00-12.25 Saabumine ja registreerumine
12.30-14.00 Viljo Vabrit- "Kuidas oma veebilehte investeeritud rahast maksimaalselt tulemust saada ja konkurentidest ees olla."
14.00-14.10 Paus
14.10-15.10 Talis Bachmann- "Pakkumisega ja reklaamiga nõustumise või mittenõustumise psühholoogia"
15.10-15.30 Paus
15.30-17.00 Armin Tüll- "Kuidas müüa kinnisvara sotsiaalmeedias"